Thursday, October 10, 2013

Giveaway Saya Sayang Malaysia - Jiwarosak

Bismillah:)

Location : Atas katel dalm bilik depan kipas full speed

Morning babes n jejaka juga:)..Sebenarnya entry ni ditules sejurus bangon solat Suboh dan dengan memegang pada prinsip carilah rezeki seawal pagi, maka kite pon beBESA hati nak join. ! YAY !

Eh. ni kite punye first GIVEAWAY taw ! how its functioning pon kite tak tawu . Ape feeling menang GA pon kite x pernah rase. huahua. *nangeslelehingos.. Kalau mcm tu bagyla saye menang .eh.eh. eh. sponsorians sume. bole?bolebole?..**kenyitkenyitmate ~ kidding :)

Okeyla. jom join ramai-ramai sebab kalau ramai ramai baru havoc kan ?





Giveaway Saya Sayang Malaysia





Jom Sertai Saya Memeriahkan Lagi Giveaway ini..

Hanya 4 Step untuk Sertai Giveaway Saya Sayang Malaysia




1. Tajuk "Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak"

2. Copy and Paste Code entry giveaway

3. Follow dan Like fanpage Sponser

AbgferOz | Izzat Nazmi | Ieta Mat Sa’ad | Dunia Niaga Ieta | Delima Zamrud | Mohd Ridzwan | Sheila Salim | Nizam Ijam | Amirul Syahnaz | Rosila Wati | Nrl Ndh | Cik Gksb | Miszz Nadea | Aqilah Azmy | Syiera Shiera | Lienda Ramly | Diera Tekikushika | Nurmujahidah Ismail | Edizz PreTouch | Dayang Deno | Hadi Ismail | Tengkubutang Miaw | KyLe Kesha


4.Lengkapkan Ayat – Saya Sayang Malaysia kerana….

" Saya lahir di Malaysia. Saya bangon tido, pegi sekolah, jatuh basikal, makan Maggy, beli nasi lemak, sambut hari raya, cuci kereta, escape class tapi tak kene tangkap, belajar solat 5 waktu, jatoh longkang, maen Xbox, menanges , ketawa, menjerit, buwat puding roti, naek bas, nyanyi kat dapur, kene marah ngan ibu, dapat result UPSR, masok hostel, amek PMR, habis SPM, masuk kolej, graduate, bekerja , quit kerja, goyang kaki, jumpe bakal hubby, bertunang, prepare nak kawen, pegi Ayer Itam beli hantaran, belaja masak laksa, urot buang angen, sendawa , cirit birit, pening kepala, pegi joging, bayar bil telefon, pegi bazar Ramadhan, solat taraweh, shopping baju raye , amek lesen kereta, pelok nenek saye, lukes gamba orang lidi, senyom, pam tayar kete, belayar, pengsan, beli barang Watson, tarik ekor kuceng gemok sampai kene giget...ha apelagi...pendek kate jatoh bangon saye semuanye berlaku kat Malaysia. So, saye tak nampak sebab kenape saye tak sayang Malaysia. Saye sayang wooooo kat Malaysia. pelokciomketatketat. MMUAAAAh :) I LOVE U MALAYSIA :)

Sila Layari Website Penganjur untuk menyertai giveaway ini..


TQ jengok eh. 

Jengok lagi HAHA :)

Babai:)


No comments: